මනුෂ්‍යත්වය සොයා යමි

Monday, April 2, 2012

මිනිස්කම

දිනක් රාත්‍රියේ 11.30ට පමන ඇමරිකා එක්සත් ජනපදයේ ඇලබාමා ප්‍රාන්තයේ අධිවේගී මාර්ගයක් අයිනේ, ඇදහැලෙන දැඩි වර්ෂාව මධ්‍යයේ කලු ජාතික කාන්තාවක් සිටගෙන සිටියා. ඇයගේ මෝටර් රථය කාර්මික දෝෂයකට ලක් වී තිබූ අතර රථය පන ගැන්වීමට ගත් සියලුම උත්සාහයන් ව්‍යර්ත වූ නිසා මාර්ගයේ ධාවනය වන වෙනත් රථයකින් උදව් ඉල්ලිමයි ඇගේ අරමුන වූයේ.
මාර්ගයේ ධාවනය වූ රථ බොහොමයකට සංඥා කලත් ඒ කිසිවක් ඇය සදහා නතර වූයේ නෑ.1960 දශකය කලු-සුදු ගැටුම් බහුල සමයක් වූ නිසා එය පුදුමයට කරුණක් නොවේ.
අවසානයේ තරුණ සුදු ජාතික මිනිසෙකු ඇයගේ සංඥාවට නතර වූ අතර ඇයට ආරක්‍ෂාකාරීව කැබ් රථයක් කරා යාමට ඔහු උදව් කලා. කලු ගැහැනිය ලොකු හදිසියකින් සිටි බව පෙනුනු අතර වෙන් වන විට ඇය ඔහුගේ ලිපිනය සටහන් කර ගත්තා.
දින කීපයක් ගත වුනා. හදිසියේම දිනක් පුද්ගලයෙකු තරුණ සුදු ජාතික මිනිසාගේ නිවසට පැමින විශාල පාර්සලයක් ඔහුට ලබා දුන්නා. පාර්සලය තුල වූයේ විශාල වර්ණ රූපවාහිනියක් වූ අතර ඒ සමග කුඩා ලිපියක්ද තිබුනා.
"මහමග අතරමං වී සිටි මට උදව් කල ඔබට බොහෝම ස්තූතියි.එදා වර්ෂාවෙන් මගේ ඇදුම් පමනක් නොවේ මුලු ආත්මයම තෙත බරිත වෙලයි තිබුනේ.එදින ඔබ නිසා මගේ ස්වාමියා මිය යන මොහොතේ මට ඔහු අසල සිටීමට හැකි වුනා. ඔබට දෙවි පිහිටයි!!! මෙයට, Mrs. Nat King Cole. (කලු ඇමරිකානු ප්‍රසිද්ධ ජෑස් සංගීත වේදියෙකු ගේ බිරිද)
ඔබට හැකි සෑම විටම තවත් පුද්ගලයෙකුට උදව් කිරීමට ඇති අවස්ථාව මග නොහරින්න.

0 අදහස් Comments::

Post a Comment

නෙතු පියන් යට ඉදන්.. හදවතට ඉඩ දෙන්න...
මම මේ කතාව ගැන මුකුත්ම අදහසක් කියන්නෙ නෑ. ඔයාම කල්පනා කරල බලන්න...
-